Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami Naszej oferty,
która inspiruje do działania.

BIZNES

           SZKOLENIA                Dobry wybór to początek zmiany.

 

 OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ 

 
  • obsługa klienta
  • budowanie relacji z klientem
  • techniki sprzedaży
  • wywieranie wpływu
  • obsługa trudnego klienta
  • negocjacje handlowe

 

 

 

Wiedza teoretyczna to 30 % całości szkolenia, a pozostałe 70% to scenki, ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry i symulacje, dyskusje, wypracowywanie rozwiązań, analiza przypadków, burza mózgów

Pracujemy w oparciu o cykl Kolba, czyli najbardziej efektywny sposób uczenia się dorosłych:

doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie działania

 

Każde ćwiczenie i szkolenie jako całość jest omawiane przez trenera i uczestników.

Taki feed-back umożliwia zintensyfikowanie procesu rozwoju umiejętności. Podczas szkoleń jest miejsce na autorefleksję i sesję informacji zwrotnych.

 

   

ZARZĄDZANIE

  • umiejętności kierownicze
  • zarządzanie przez cele
  • delegowanie
  • budowanie zespołu
  • motywowanie
  • komunikacja w zespole
  • rozwiązywanie konfliktów
  • prowadzenie zebrań
  • zarządzanie zmianą
  • ocena pracownicza

 

UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE

 

  • komunikacja interpersonalna
  • komunikacja asertywna
  • autoprezentacja
  • zarządzanie czasem
  • radzenie sobie ze stresem
  • wypalenie zawodowe